twee weken in la france - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Michael Schel - WaarBenJij.nu twee weken in la france - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Michael Schel - WaarBenJij.nu

twee weken in la france

Blijf op de hoogte en volg Michael

04 Mei 2014 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Hallo allemaal,

Jaja eindelijk laat ik eens wat horen. Helaas heb ik vanaf vandaag pas WiFi gekregen. Mijn excuses.

Ik zit nu al lekker twee weken in het zonnige Frankrijk en vermaak me kostelijk. Het is elke dag rond de 20 graden. Ik heb al veel verschillende activiteiten mogen en waren echt super Gaaf. Elke avond is het ook een feestje met de animatie leden. Het is voor mij nu echt al een top tijd. Bij de foto's kun je zien hoe het hier eruit ziet.

Gisteren hadden we mooi jubileum feest van de camping. Want le Pommier bestaat 20 jaar. Daarvoor kwamen ook jan Smit en Nick en Simon optreden. Ik heb die dag security mogen spelen voor hun. Heb ook verschillende foto's van ze gemaakt. Kijk in het fotoalbum voor de foto's.

Vanavond word mijn verjaardag groots gevierd met het team dus word een top avondje.

De meivakantie zit er hier al weer grotendeels op en gaan weer grotendeels voorbereiden voor het hoofdseizoen. Word dus super leuk.

We hebben ook te horen gekregen dat we de volgende musicals gaan uitvoeren. Namelijk: sister act, footloose en Belle en het beest.

Hopelijk heb ik weer eventjes genoeg van mij laten horen. Ik zal zo snel mogelijk weer iets plaatsen.

vanuit Frankrijk Greetz,
Michael

  • 04 Mei 2014 - 21:43

    Familie Van Daatselaar:

    Hoi Michael,

    Geniet daar maar van jou stage plek, en morgen een fijne verjaardag daar.
    Alvast proficiat van Ome Harry, Tante Carla, Rick, Dillie, Ilona en Wouter.

    Groetjes van ons allemaal.

  • 04 Mei 2014 - 21:51

    Mama:

    Fijn dat je nu Internet hebt. Kunnen we je nog beter volgen. Het lijkt me ook echt super daar en ik kan niet wachten tot we er ook zijn. Morgen bellen we uiteraard weer! Liefs mama

  • 05 Mei 2014 - 10:19

    Nellie De Ridder:

    Hoi wat fijn dat je het naar je zin hebt .van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Ik ben derdejaars student aan het CIOS in Arnhem. Ik volg daar de stream MSRT. Daarvoor ga ik stage lopen in Frankrijk vanaf 20 April tot 6 September.

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 1834
Totaal aantal bezoekers 4760

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 06 September 2014

Stage Frankrijk

Landen bezocht: