De voorbereidingen!!! - Reisverslag uit Grave, Nederland van Michael Schel - WaarBenJij.nu De voorbereidingen!!! - Reisverslag uit Grave, Nederland van Michael Schel - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen!!!

Door: Michael Schel

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2014 | Nederland, Grave

Nog drie weken en dan gaat mijn grote avontuur naar Frankrijk beginnen.
Ik ben al druk bezig met alle voorbereidingen. Ook voor mijn afscheids/verjaardagsfeest zijn we al druk bezig.

De koffer staat al klaar en de spullen worden steeds meer ingekocht.
Ik krijg er steeds meer zin in en het wordt ook steeds spannender.

Nou zijn er natuurlijk ook mensen benieuwd naar wat ik er precies ga doen!!

Ik ga de animatie en recreatie verzorgen op de camping Le Pommier.
Hier moet ik dan de kinderen en volwassenen vermaken met verschillende activiteiten. Zo zijn er verschillende musicals en vele verschillende buitensportactiviteiten.

Ik zal kort voor vertrek nog een verslagje plaatsen.

Ik hoop dat jullie mij willen blijven volgen.

Greetz,
Michael

  • 02 April 2014 - 17:49

    Rico:

    Jojo maatje we gonna miss u (a)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Ik ben derdejaars student aan het CIOS in Arnhem. Ik volg daar de stream MSRT. Daarvoor ga ik stage lopen in Frankrijk vanaf 20 April tot 6 September.

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 4770

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 06 September 2014

Stage Frankrijk

Landen bezocht: