laatste voorbereidingen!! - Reisverslag uit Grave, Nederland van Michael Schel - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen!! - Reisverslag uit Grave, Nederland van Michael Schel - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen!!

Door: Michael Schel

Blijf op de hoogte en volg Michael

17 April 2014 | Nederland, Grave

Hallo allemaal,

Over drie dagen is het zover. Dan vertrek ik naar het mooie zonnige Frankrijk om stage te gaan lopen.
De koffers zijn al ingepakt en staan klaar voor vertrek.

Vandaag is mijn laatste dagje in Grave. Want ik vertrek vanavond naar Provincie Zeeland om nog een lekker weekend met mijn ouders te hebben. Gelukkig heb ik van de meeste nog goed afscheid kunnen nemen.

Ook het afscheidsfeest is goed geslaagd. Het was een top avond die ik niet zal vergeten. Ik wil iedereen bedanken voor deze mooie avond. De foto's staan ook op de site. (Kijk onder blokje foto's).

Ik zal zaterdag avond mijn laatste blog maken in Nederland. Zondag ochtend om half 11 vertrekt mijn trein vanuit Brussel.

Ik laat nog van mij horen.
Blijf me volgen via deze blog!!

Greetz,
Michael

  • 17 April 2014 - 20:48

    Mama:

    We gaan er nog een paar mooi daagjes van maken samen. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michael

Ik ben derdejaars student aan het CIOS in Arnhem. Ik volg daar de stream MSRT. Daarvoor ga ik stage lopen in Frankrijk vanaf 20 April tot 6 September.

Actief sinds 02 April 2014
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 4771

Voorgaande reizen:

20 April 2014 - 06 September 2014

Stage Frankrijk

Landen bezocht: